Mitt hår och jag

Publicerat: 2009-01-26 22:24:25

Så fruktansvärt annorlunda är det ju inte. Klippte bara topparna, men nu får ni se hur jag ser ut i alla fall. Hoppas ingen datorskärm sprack. Frisören var så snäll och plattade mitt hår också. Är så skönt att få ha rakt hår! Plattar typ aldrig håret längre då mitt hår är lite speciellt. Det är skitkänsligt. I vanliga fall har jag lockigt hår. Och då menar jag (tyvärr) inte hollywood-svall-lockar utan jag menar lockar. Typ korkskruvar. Jag tycker inte om det alls, men Jonathan finner det ganska underhållande. Ni vet scenen i Simpsons - The movie, när Homer drar i grissvansen? Curly, straight, curly, straight, curly, straight. Den scenen utspelas ganska ofta mellan mig och honom. Mina lockar motsvarar grissvansen. Detta är ett intresse som många tycks dela. De flesta jag känner har någon gång dragit i mina lockar. 

So there you have it! Historien om mig och mitt hår. Nu ska jag se om jag kan hitta på någonting vettigt att göra innan sängdags.  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0