Matlagningsinspiration

Publicerat: 2009-01-19 22:33:31
Idag var det dags för skola. Uppstarten av min historiekurs var idag. Ska läsa det på distans medan jag är borta. Sedan kommer jag att komma hem och göra lite prov och en muntlig redovisning i slutet av terminen. Det kommer nog gå bra. Får bara se till att jag tar mig tid att plugga vid sidan om jobbet. Efter skolan tog jag mig en sväng på stan. Hittade en cool bok som jag köpte. Hade nämligen tänkt göra min egen kokbok. Nej, inte skriva mina egna recept eller så! Hade däremot tänkt att skriva in några av mina favoritrecept och sådana som kan vara roliga att prova på. Imorgon blir det klippa och klistra! Blir ju mycket roligare med en personlig kokbok, eller hur? Jag älskar verkligen att laga mat. Det är hur roligt som helst, förutsatt att man får laga rolig mat. Det känns ju inte så jätteinspirerande att ställa sig och laga makaroner och korv. Lägger upp bilder på mitt kokboksfixande imorgon.

Nu ska jag lägga mig och se Futurama. Serien är gjort av Matt Groening, alltså skaparen av The Simpsons. Den är helt okej, men inte lika rolig som Simpsons. En bra serie att titta på lite slött. Ska försöka hålla mig vaken tills Jonathan kommer hem efter att ha varit och tränat. Får se hur det går. Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Losan

Futurama är brabra ^^,

2009-01-21 @ 13:38:01
URL: http://losan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0