Långpromenad med älskling

Publicerat: 2009-01-21 14:25:43
Har nyss kommit in från en långpromenad med Bonzo. Är sjöblöt och iskall om fötterna! Usch.. Själva promenaden var hur trevlig som helst. Det var riktigt djup snö på vissa ställen (typ upp till knäna) och Bonzo hade inte kunnat vara gladare. Han såg ut som en kalv på grönbete.


Nyfiken i en strut


Busunge!


Söker pinnen


Full karriär

Nu hade jag tänkt sätta mig ner och göra lite historieuppgifter. Känns konstigt att ha någonting att göra helt plötsligt, men oj så skönt! Sedan ska jag börja med mitt klipp- och klisterprojekt. Om mamma kommer ihåg att köpa med sig lite lim, det vill säga. Ha det gött så länge!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0