Kvällslektyr

Publicerat: 2009-01-18 22:33:33

Kass kvalité

Sitter och läser lite i en broschyr från Försäkringskassan som mamma skrev ut åt mig. Den säger väl mig inte sådär jättemycket utöver det jag redan visste. Tydligen ska jag skaffa ett EU-kort, det vill säga det Europeiska sjukförsäkringskortet. Jonathan har alltid pratat om att jag ska skaffa ett NHS-card (National Health Service card). Undra om det är någon skillnad på dom två? Framför allt vad är skillnaden på dom två? Måste ringa Försäkringskassan imorgon. Får passa på att fråga då.

Nu ska jag hoppa i säng och se film!

Edit: Måste passa på att tacka snälla Lina för hjälpen och för att hon stod ut med mina frågor och önskemål!
Kommentarer
Postat av: Åsa

Allt är bara bra med mig också=)

2009-01-19 @ 07:23:58
URL: http://onlythequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0