Kärlek och sömnproblem

Publicerat: 2009-01-25 02:08:31
Ligger och lyssnar på musik och kan verkligen inte sova. Det har inte blivit någon uppdatering alls idag. Beror till stor del på att jag har haft en riktig skitdag. Varit riktigt deppig och grinig, rent ut sagt. Det lustiga är att jag inte har någon aning om varför. Ja, herregud.. Jonathan kom hem vid 23-tiden och då gjorde han mig på bättre humör igen. Som alltid. Det är en dold talang som han har. Det spelar ingen roll hur förbannad, ledsen, uppgiven eller tjurig jag är. Han får mig alltid att le och skratta. Det är världens skönaste känsla. Att alltid ha någon att luta sig mot när det blåser som hårdast. Att alltid ha någon som värmer en när nätterna är som kallast. Att alltid ha någon som fångar en när man faller. Visst är det mysigt med kärlek?

Har kommit in i en av mina sedvanliga kan-inte-sova-perioder. Det är så himla jobbigt, särskilt när man inte vill något hellre än att få sova. Oj, BBC's serie Planet Earth började nyss på Animal Planet. Handlar om öknar. Jackpott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0