Inredning

Publicerat: 2009-01-21 15:52:59

Nä, usch vad svår historieuppgiften var! Speciellt svår rent kunskapsmässigt var den väl inte, men jag kommer inte på någonting att skriva. Ska nog krypa ner i soffan och lusläsa lite inredningstidningar istället. Få lite inspiration och idéer. Åhh, vad jag längtar tills vi får inreda våran 3a i Bexley! Vill börja renovera och göra om på en gång och jag har inte ens sett den. Däremot har jag hört rykten om en brun heltäckningsmatta i vardagsrummet. Får mardrömmar bara av att tänka på det! Får hoppas att de nuvarande hyresgästerna har haft bättre smak än så. Tro mig, inga heltäckningsmattor kommer att bli särskilt långlivade i den lägenheten. Not on my watch! Fast det gäller ju att ha ekonomi till att byta ut och lägga nytt. Måste ju trots allt få oss möbler och sånt också. Nog vet jag det löser sig! Nu ska jag köra ner näsan i mina tidningar och drömma mig bort till mitt drömhem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0