Grå vardag

Publicerat: 2009-01-28 16:00:38

Har fått en del gjort idag. Riktigt skönt att veta att man gjort lite nytta för en gångs skull. Hela listan är inte avklarad än och jag tror inte jag orkar att ge mig in på någonting nytt idag. Eventuellt börja med uppgiften till skolan, men det återstår att se. Är så otroligt trött att jag helst av allt bara skulle vilja sova. Kunde inte alls sova inatt. La mig och såg en film, en av mina favoritfilmer faktiskt. (På tal om film, så hade jag tänkt ge er ett filmtips senare ikväll. Är ni intresserade? Kika in senare) När den slutade kring 02-tiden så var jag fortfarande pigg. Startade fjärde skivan från Futuramaboxen, såg några avsnitt och helt plötsligt måste jag ha somnat. Från ingenstans. Det var roligt så länge det varade. Klockan ringde tidigt och då vara det bara att slå upp sina blå och masa sig ut på promenad. Gick ungefär 8.9 km. Det var så skönt! Pluggade in iPoden och bara gick. Detta har jag fått bortgjort från gårdagens lista:

  • Ta en morgonpromenad
  • Städa ur mina garderober
  • Dela upp kläder som ska med, skickas ner, lämnas kvar och slängas
  • Rensa jackor och skor
  • Fortsätta med receptboken
  • Hitta på någonting roligt med hundarna
  • Börja med källkritiksuppgiften

Dagen är ju trots allt inte slut ännu. Ska förmodligen hitta på lite sökaktiviteter med Rocky och som sagt eventuellt (om jag inte däckar av trötthet) kanske jag hinner börja på källkritiken. Vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0