Godmorgon

Publicerat: 2009-01-22 13:02:33

Lyckades släpa mig upp för ungefär en timme sedan. Har nyss klivit ur duschen och sitter och funderar på vad jag ska göra idag. Tro mig, det är massor jag måste göra, men jag har ingen ork. Var har den tagit vägen? Har fortfarande massvis att ta reda på och fixa innan jag flyttar. Om exakt två veckor spenderar jag min sista kväll här i Luleå. Lovely Luleå. Fortfarande har jag inte rensat igenom mina garderober. 1 down, 3 to go. Jag har inte tagit reda på hur mycket det kostar att ha 15-20 kg övervikt när det gäller incheckat bagage från Luleå till London. Jag måste beställa klipptid och köpa nya sneakers. Jag måste beställa tid hos barnmorskan och ringa Försäkringskassan. Undersöka EU-kortet lite närmare. Börja tvätta och leta reda på allt som ska med. Köpa en ny resväska. Puh... Listan kan göras lång. Väntar nog med det mesta till i helgen då mamma kan sparka mig i baken, så att jag får någonting gjort.


Jag tror jag ska sätta mig med min receptbok. Det är ju också en typ av förberedelser, right? Sedan måste jag börja med historian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0