Frisören

Publicerat: 2009-01-26 10:00:28
Vaknade för dryga timmen sedan. Har ätit frukost och gjort mig i ordning. Ska snart börja klä på mig och gå till bussen. Ska vara hos frisören klockan elva. Är så jäkla trött. Somnade sent, spenderade halva natten med att drömma mardrömmar och vakna upp stup i kvarten och sedan ringde klockan 08.35. Snoozade i tjugo minuter och sedan var jag fit for fight (typ). Efter frisören ska jag gå på skojakt och sedan ta bussen till mormor och morfar och lämna ett par jeans. Knappen har ramlat av, så jag tänkte höra om mormor kunde hjälpa mig och fixa det. Sedan ska jag skynda mig hem, ta ut lilla Bonzo och sedan bara ta det lugnt. Där har ni min dag. Är det inte fascinerande?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0