7 timmar senare...

Publicerat: 2009-01-22 20:31:09

... och inte mycket gjort. Började knåpa lite på min receptbok, som sagt. Har tyvärr inga batterier till kameran, så jag kan inte visa er. Ska försöka komma ihåg att köpa batterier imorgon. Jag hade ju värsta visionen om att det skulle bli en svincool bok. Originell, personlig och häftig. Det gick inte så bra. Min handstil är slarvig och jag råkade kladda alldeles för mycket med limmet. Tänkte ge upp och skrota hela idéen där ett tag, men jag höll i. Det är väl ändå roligare med en personlig och charmig receptbok med ens egna favoritrecept än en massproducerad bok till hälften fylld med recept man aldrig skulle använda ändå? Under mitt knepande och knåpande har jag haft Rocky och Bonzo vid min sida som moraliskt stöd. Sällskapet bestod också av celebriteter som Bob Dylan, Nirvana, Janis Joplin, Babyshambles, Led Zeppelin, Duffy, Glasvegas och Amy Winehouse. För att nämna några.

Nu ska jag göra färdigt historieuppgiften! Om jag så måste sitta hela natten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0