270109

Publicerat: 2009-01-27 14:49:18
Jag ska snart gå ut med hundarna, men tänkte slänga in ett inlägg först. Dagen har varit kort. Kort och seg. Vaknade imorse när pappa for till jobbet. Klev upp och la mig i soffan med hundarna. Mysigt! Somnade sedan om och vaknade efter 12 någon gång. Låg och drog mig länge och väl. Vad är skönare än det? Tyvärr resulterar det i att man är tre gånger så trött som om man klivit upp på en gång. Typiskt. Jag som lovat mamma att rensa och städa ur alla jackor och skor jag inte ska ha kvar från hallen. Får ta i tu med det när jag kommer in med bröderna bus. När man talar om trollen ... Gotta go!
Kommentarer
Postat av: Gynning

JA det var verkligen hemska kommentarer hon fick. Blir så arg!



Ha en bra dag! Kram på dig vännen

2009-01-27 @ 14:56:44
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0