Liten bildspecial; Arsenal - Sunderland

Publicerat: 2009-02-23 11:55:03



Vi hade perfekt överblick


Nervös (ja, jag var faktiskt skitnervös! fråga inte varför)


Målvaktsuppvärmning - Almunia och Fabianski


Sunderland


Uppvärmning


Arsenaluppvärmning




Läktarna började fyllas på



Allsång innan avspark






Robin van Persie tar hörna


Folkstockning

Sol. Premier League. Arsenal. Över 60000 fotbollsfans som sjunger för full hals. Kan inte bli mycket bättre än så. Stämningen var otrolig och jag ville aldrig att matchen skulle ta slut. Tyvärr blev det inga mål (trots att Arsenal hade bollen hela tiden och massor med målchanser), men det blir lätt så när motståndarna endast spelar för oavgjort. Efteråt firade Sunderlandfansen som om de vunnit hela Premier League. Hazel lovade i alla fall att vi skulle gå på fler matcher, så att jag åtminstone får fira ett mål. Och pappa, om du vill komma och se fotboll så har Hazel lovat att försöka fixa biljetter till oss! Nu blir det inga fler bilder för internet är så himla segt! Plus att alla bilder bli så små och kvalitén försämras. Nu ska jag duscha, äta frukost, läsa lite och sedan göra mig i ordning. Har ju mitt möte idag. Känner mig skitfånig i mina nya kläder. Inte särskilt "jag" direkt.

Nåja, nu - duschen!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Anna!

Vilka fina bilder! Måste ha varit en härlig upplevelse. Synd bara att det inte blev några mål. Tänk om du kunde få se en CL-match. Typ mot Inter eller Barcelona. Men det är väl förstås utsålda matcher! Hoppas att du har det bra med allt det andra, och sköt om dig! Många kramar / Pappa

2009-02-24 @ 20:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0