SNL med Beyoncé och Justin

Publicerat: 2009-02-05 23:14:31

Nä, nu tror jag att jag ska börja tänka på refrängen. Har rensat och plockat mest hela dagen, for och handlade lite och sedan har massa släktingar kommit på besök. Min farbror och kusin, mormor och morfar och min moster tittade förbi. Fick jättefina presenter av alla. En fickkniv, lite choklad, en kortlek, en osthyvel och ostkniv (handgjord och av renhorn - superfina!) och pengar. Tack så jättemycket till alla! Ska packa ner det sista, fixa iPoden och sedan ska jag lägga mig och se film. Blir riktigt tidigt imorgon. Måste stiga upp 04.00. Ska tydligen snöa som fasen också, så det känns lite jobbigt. Nåväl, det är bara att bita ihop. Men oj, så jag kommer sakna mina hundar! Har inte varit utan hund sedan jag var 4 år gammal. Även om det bara kommer att vara några månader så kommer det kännas jättekonstigt. Förhoppningsvis blir det så att jag och J skaffar hund i slutet av året.



Älskade Rocky...


... och älskade Bonzo

Blir förmodligen dåligt med uppdateringar imorgon, vilket kanske inte är så konstigt. Får se om jag kanske skrivet ett inlägg från Js dator. Har ju inget internet till min där borta än. Annars så får ni vänta tålmodigt till helgen. Då lovar jag att slänga in ett inlägg eller två. Nu tänkte jag avsluta sista kvällen i Luleå (shit, vad "domedagigt" det lät) med ett litet roligt videoklipp. En sketch från Saturday Night Live med Beyoncé och Justin Timberlake. Kan inte hjälpa att tycka att den är lite små söt, hehe.



Update: Det fungerar tydligen inte att "embedda" den här videon. Blir bara en svart ruta. Vill ni se klippet ändå så kan ni klicka här!



Godnatt på er och ha det så bra så länge!
Kommentarer
Postat av: Sara

hehe ja sant. man blir galen när de tjorvar!

hur känns det nu när du snart far?

2009-02-05 @ 23:31:16
URL: http://sarrrra.blogg.se/
Postat av: Sara

joo det är jävligt kul :) man blir aldrig klar heller.. finns tusen saker man vill göra men det är ju tyvärr rätt dyrt ;P

2009-02-06 @ 00:38:19
URL: http://sarrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0