250209

Publicerat: 2009-02-25 13:11:04
Känner mig hängig idag. Rent av lite sjuk. Kanske var det därför jag var så slö och lealös igår? Har huvudvärk och sådan där typisk febertrötthet i kroppen. Ni vet när man bara känner att någonting inte står rätt till? Nåja, skitsamma. Idag kommer att vara skrämmande lik igår. Lite plugg, lite jobbsök, lite hockeyträning och massor med vila. Hockeyträning, ja! Jonathan håller på att lära mig spela hockey. Inte ishockey, utan landhockey. Det är lite knepigt och konstiga regler men ganska så roligt faktiskt. Jonathan tycker att jag är lite av en naturbegåvning, men ja... Det kan diskuteras, tro mig! Skitsvårt, ju. Igår höll jag på att träna att dribbla med bollen. Man får nämligen bara använda en sida av klubban och man får bara vrida klubban med vänsterhanden. Jag som inte kan göra någonting med hela vänstra sidan av min kropp, har lite problem med det där. Nåja.. Nu ska jag plugga lite, söka jobb och bädda ner mig och se film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0