180209

Publicerat: 2009-02-18 11:48:56

Har nyss duschat och sitter och lyssnar igenom mitt iTunes bibliotek. Just nu spelas Bob Dylans Baby, Let Me Follow You Down och jag stänger ögonen och njuter. Har hunnit vara uppe ett bra tag nu även fast klockan bara är 10.48. Kunde inte riktigt somna om efter att Jonathan farit till jobbet. Smög upp och hämtade IKEA katalogen och några olika broschyrer vi fick med oss hem igår. Bläddrade, planerade, funderade. Har så mycket idéer att jag inte riktigt vet var alla ska ta vägen. Måste ju se lägenheten först så man vet vilka idéer som är användbara. Jag tror Gill skulle visa oss den nästa månad. Sitter nu och kollar på olika tv-bänkar.






Några godingar jag funderar på. Alla från IKEA
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0