Rocky & jag tackar för idag

Publicerat: 2009-02-02 23:45:13

Sitter i skrivande stund med en liten (ehm..) betongsugga i knäet. Nu börjar det bli sängdags. Får hoppas att herrn behagar parkera sin rinnande nos någon annan stans.



Godnatt från mig (i träningskläder) och min knähund!


Update: Lyckades knuffa honom åt sidan, fast nu snarkar han för fulla muggar igen. Det är knappt att man har hjärta att flytta på sig. Och honom är människor rädd för! Om dom kunde se honom nu, så skulle dom förstå att det finns inga farliga hundraser
- bara farliga hundägare!

Mitt lilla monster, med sina söta ansiktsvalkar...
Kommentarer
Postat av: Gynning

Tack för dina fina ord, det värmer.



Fin hund och ha en jätte bra dag!!

2009-02-03 @ 11:16:33
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0