My new leatherjacket

Publicerat: 2009-02-16 14:10:59
Dagens humör: Pigg och glad
Dagens väder: Sol med lite moln
Dagens favorit: Min nya skinnjacka




Bilderna gör den absolut inte rättvisa (eller mig heller för den delen! mitt hår är inte så där rött, förresten)! Den är skitsnygg och jag älskar den! Nu ska jag kila ut i solen och få annat att tänka på. Ska blåsa bort molnen från mitt sinne. Jag orkar inte med allt det där längre. Jag ska inte ödsla mer tid på att oroa mig och ha magont och lida av sömnbrist längre. Jag förtjänar bättre och nu ska jag bara lägga ner min tid på sådant som får mig att må bra! Jag kommer ge dig den tid och kärlek du förtjänar, men precis som ordets innebörd så måste du förtjäna den först.
Kommentarer
Postat av: Marita

Den var jättesnygg

2009-02-16 @ 19:36:03
Postat av: Sara

jävlar va snygg den där var!

2009-02-17 @ 14:53:02
URL: http://SARRRRA,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0