Middag och bio

Publicerat: 2009-02-07 18:09:53
Kom nyss hem fran Jonathans mormor. Satt och pratade lite, sag pa rugby och fikade. Ska snart borja gora oss i ordning och fara igen. Ska ata middag pa TGI Fridays och sedan ga pa bio. Ska se The curious life of Benjamin Buttons. Far hoppas att den ar bra! G lovade att hjalpa mig att fa internet till min dator, sa forhoppningsvis far jag det gjort snart. Sa jakla trakigt att blogga utan ett svenskt tangentbord. Blir mycket jobbigare att lasa ocksa. Har lite trakiga nyheter ocksa.. (Mamma, du behover inte do av en hjartinfarkt, det ar ingenting farligt) Det far vanta till imorgon, for nu ska jag lagga mig och vila lite innan vi far.
Kommentarer
Postat av: mape

Är du galen, Jag är redan döende!!! Du kan inte bara säga så där utan att förklara vad det är!!!!!

2009-02-07 @ 18:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0