Mer jobbsok

Publicerat: 2009-02-12 22:02:34
Imorgon ska jag upp tidigt. Ska in till centrala London och fixa mitt National Insurance Number. Hoppas det kommer ga bra och att det inte blir nagot tjorv. Jag blev inte ensam hemma sarskilt lange idag. Jonathan fick aka hem eftersom det inte fanns nagonting for honom att gora. Vi for till Bluewater och at lunch samt sokte jobb. Hittade ett som jag verkligen vill ha, men ja.. Det kanns som att chanserna ar valdigt sma. Naja, inte mycket att gora at. Shoppade lite ocksa (jag vet!). Kopte en skitsnygg jacka. Fick en superskon och fin sjal av Jonathan i Alla hjartans dag present. Jag kopte ocksa lite nodvandigheter som en harborste och rakhyvel. Sedan kunde jag inte riktigt halla mig sa jag kopte en skiva till Jonathan i Alla hjartans dag present. Sa var det avklarat! Vi ska bara ha en lugn hemmakvall pa lordag. Se lite film och bestalla hem mat. Bara mysa. Nu ska jag och Jonathan slass om vilken film vi ska se. Tidig morgon imorgon som sagt.

Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0