Jobbsök och IKEA

Publicerat: 2009-02-17 14:43:02
Jag hade tänkt sova ut riktigt länge och mysa i sängen med filmer idag, då jag har en gräslig huvudvärk. Men nej, Gill kom och väckte mig och frågade om jag ville följa och göra några ärenden. Okej, sa jag och iväg for vi. Hon skulle posta iväg några böcker och lämna in kläder som inte används till välgörenhet. Vi passade på att gå förbi Sainsbury's och se om dom hade några lediga jobb, men det visste dom inte. Allt sådant fanns på internet. Gill fixade också så att jag numera har min egna nyckel. Skönt, då kan jag komma och gå som jag vill vare sig någon är hemma eller inte. När vi kom hem igen så var det bara att sätta igång och söka jobb. Hittade några som kan vara aktuella för mig, så förhoppningsvis nappar någon. Ska registrera mig på (ännu) fler jobbsökningssidor och se vad som finns.

I eftermiddag när alla kommit hem så ska vi fara till IKEA. Vi ska kolla på lite möbler och diverse saker till lägenheten. Vi kommer förmodligen inte köpa särskilt mycket, i alla fall inte i möbelväg, då vi har lite dåligt om förvaringsutrymme. Kanske lite småsaker får följa med hem, men det återstår att se. Vi ska äta middag där också, då vi kanske kommer att komma hem lite väl sent. Swedish meatballs, kanske? Så att man får känna sig lite som hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0