Inte tillrackligt bra pa att shoppa

Publicerat: 2009-02-09 20:15:10

Har fortfarande inte fatt oppna ett bankkonto. Jag maste tydligen ha med mig bevis pa att jag bor pa adressen som vi angav. Efter motet pa banken gick vi for att shoppa. Fick med mig en kostym (jacka och byxor), en kjol, tva blusar och tva par skor. Nar jag kom hem och visat Jonathan kladerna sa sager han: "Men jag sa ju att du skulle kopa mer!" Haha, antar att jag inte ar nog duktig pa att shoppa. At nyss middag. Spaghetti och kottbullar. Snacka om att jag saknar svenska kottbullar. De vi at idag var visserligen fardigkopta, men inte sarskilt goda. De smakade som fiskbullar. Saknar mammas hemmagjorda kottbullar. Naja.. Imorgon ska R ta med mig sa att jag kan anmala mig och eventuellt fa lite pengar fram tills att jag far mig ett jobb. Ska lamna mitt CV pa olika agenturer ocksa. Tydligen. Nu ska jag lagga mig pa sangen och lasa boken jag kopte med mig fran Arlanda - Tusen stralande solar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0