Helgen som varit

Publicerat: 2009-02-15 22:07:59

Det har varit lite dåligt med uppdatering. Dels för att jag upptäckt att laddaren till datorn inte passar in i omvandlaren jag har. Så typiskt. I alla fall. Igår började dagen tidigt. For till banken och nu äntligen är dom nöjda. Förhoppningsvis kommer dom att godkänna mig och jag kommer att få öppna det där jäkla kontot. Sedan for vi hem och såg tv i typ 20 minuter och sedan var det dags för Jonathan att spela match. Den slutade oavgjort 1-1, men var en riktigt bra match. (Nej, jag har inte lärt mig reglerna än men det såg bra ut). Var riktigt skönt. Satt ute i solen och njöt. Den högra sidan av mitt ansikte var på solsemester i Spanien någonstans. Tyvärr hade jag nog glömt fötterna hemma i Luleå. Sedan for vi till klubben ett tag. Vi stannade inte så länge eftersom de flesta for hem tidigt då det var Alla hjärtans dag. Jag och Jonathan fortsatte då till några affärer där jag skulle fråga om sladden till datorn. Inga positiva besked där inte. Hepp! Mamma lovade i alla fall att kolla på internet och se om hon hittar någonting. Vi kom i alla fall inte hem tomhänta. Nej, Jonathan bestämde sig för att köpa en tv. Denna Toshiba 40" är numera våran:



Bara £499! Vilket fynd


Sedan hämtade vi hem lite mat och bara myste. Hela dagen idag har jag pluggat. Eller försökt i alla fall. Jonathan klev upp tidigt och for för att coacha. Nu ska jag gå och borsta tänderna och sedan se Eddie Izzard. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken snygg tv

2009-02-16 @ 13:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0