Ensam hemma

Publicerat: 2009-02-12 11:35:24
Ja, idag har jag lamnats at mitt ode. Jonathan och Gill jobbar och Ray och Hazel har farit till Cambridge. Har sitter jag yrvaken med frukost i magen. Solen skiner, men molnen ar forvanansvart manga. Ska duscha och sedan promenera till Boots och kopa lite nodvandigheter. Kolla runt lite i de lokala affarerna. Kanske ata lite lunch pa McDonalds. Vem vet? Plugga ska jag da gora. Skriva en jamforelse over Grekland och Rom. Senare idag ska vi kanske fara till Bluewater igen. Kanske. Kanner mig frusen och lite ensam. Det har aldrig slagit mig forut hur dott ett hem kanns utan husdjur. Utan hundar. Fast a andra sidan har jag aldrig behovt kanna av det. Tack och lov. Langtar tills vi far skaffa var valp.

 
Which one will it be?
Kommentarer
Postat av: josefine

anna fyfan vad jag saknar dig är hemma på permis nu går skit bra :) hoppas du har det bra ska slänga iväg ett brev till veckan och håller på att kolla med personalen om jag kanske kan ringa dig nån gång på nå hem nr i london skriver i brevet hare bra :D

2009-02-12 @ 18:29:48
Postat av: Leia

Söta.

2009-02-12 @ 19:49:09
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Marita

Ha det bra, Josse /kram Marita

2009-02-12 @ 19:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0