Det rycker i shoppingtarmen

Publicerat: 2009-02-18 17:07:31
Jag som hade tänkt gömma undan mitt skatbo i Jonathans rum hela dagen, men nu är det change of plans. Det verkar som att det inte bara är mina fingrar det kliar i efter besöket på IKEA igår. Det här skrev J till mig i ett mail tidigare idag: If you want to tonight before I go to hockey we can go to ASDA and get our 3 items. If that's ok with you? If it's ok with me?! Dummaste frågan på länge! Älskar flytta hemifrån grejer! Även om man bara tittar. Kan vandra runt i dagar utan att bli uttråkad. ASDA är i alla fall en affär som säljer lite allt möjligt. Dom har superfina saker med bra kvalité, jättebilligt! Eftersom flytten blev uppskjuten så valde vi att varje vecka köpa 2-3 saker till lägenheten. Perfekt tidsfördriv! Plus att man känner sig mer ekonomisk om man får sprida ut kostnaderna över en längre period. I eftermiddag är det alltså dags för denna veckas 3 saker. Vad det blir kommer jag rapportera om senare ikväll.

Åhhh, jag har världens bästa pojkvän! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0