De trakiga nyheterna..

Publicerat: 2009-02-08 13:46:24

Borde ha fattat att mamma skulle flippa ut. Kommenterade, smsade och ringde. Herregud! Naja.. De trakiga nyheterna ar i alla fall att inflyttningen till var lagenhet kommer att skjutas upp. Jakligt irriterande, men inte sa mycket att gora at. De nuvarande inneboendena fick meddelandet om att de har till slutet av februari pa sig att fytta ut redan i december. Nu sager dom helt plotsligt att mannen har haft en hoftoperation och att dom behover till april/maj pa sig innan de kan flytta. De har alltsa hallit operationen hemlig sa att de inte ska behova flytta. Inte sarskilt roligt eller schysst gjort, direkt. De har nu sagt att dom har till slutet pa mars. Detta betyder att vi inte far flytta in forran i april. Blir sa himla irriterad. Arg. Ledsen. Fast det ar inte sa mycket att gora at. I gengald for besvarligheterna det har ger oss, sa kommer vi inte behova betala hyra forran i september. Valdigt generost! Antar att alla moln har en guldkant.

Over till nagonting lite roligare. Dagen igar var jattemysig. Vi promenerade runt i affarer, kopte 6 st filmer, at varldens godaste tre ratters middag och sedan gick vi pa bio. The curious life of Benjamin Buttons var slutsald, sa vi sag Seven Pounds istallet. Jag tyckte den var riktigt bra faktiskt. Will Smith var skitbra. Tycker han ar sa himla mycket battre i mer seriosa roller an nar han ska vara den roliga actionhjalten som alltid har svar pa tal och ar slangd i kaften. Jag kan faktiskt rekomendera den filmen. Kom hem 00.40 ungefar och baddade ner oss i sangen. Jag somnade da pa en gang. Nu ska jag ga och kla pa mig och sedan ska vi ga ut pa en promenad. Ska dra in Jonathan i den lokala djuraffaren. Alskar att bara strosa runt i djuraffarer. Lite tragiskt kanske.. Nu maste jag skynda mig!


Kommentarer
Postat av: Sara

Taaack! vad gullig du är :)

hur är det där borta nu då? trivs du som fisken i vattnet eller? :D

2009-02-08 @ 15:01:33
URL: http://sarrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0