Dagen före dagen

Publicerat: 2009-02-05 13:16:36
Jaha, så har dagen kommit. Sista natten med gänget, typ. Mitt plan går riktigt tidigt imorgon. Sista incheckning är 05.30. Usch, vad jobbigt. Är beräknad att landa i Stockholm kring 07.30 och sedan går planet till London inte förrän 11.30. Tror jag..? Måste kanske kolla upp det där lite bättre. Landar 12.50 engelsk tid och då ska Jonathans pappa hämta mig, eftersom Jonathan jobbar. Sedan ska jag bädda ner mig i hans säng och se film tills han kommer hem. Mys! Eventuellt att vi skulle gå ut och äta och kanske shoppa lite. Får se hur pigg jag känner mig.

Idag har jag rensat kläder. Har typ slängt 70-80% av min garderob. Lika bra att börja på ny kula när man har chansen. Sedan for jag och pappa ut till Storheden i snöstormen. Köpte två bullängder till ikväll när släkten kommer över, en datorväska (ful men praktisk), två hundskålar i keramik och en 15 kilos säck med hundmat. Intressant va? Nu ska jag äta lunch och sedan börja se över vad som ska tvättas (vadå sista minuten?) och packa det som är rent. Kanske blir lite dåligt med uppdateringar idag, men jag tror ni förstår.

Ha en trevlig dag!
Kommentarer
Postat av: Sara

man tackar, din är ju alltid fin men min har ju varit rätt så tråkig innan.

meeh! inte behöver du betala någonting bara komma hit så hittar vi på nå skojj! :)

2009-02-05 @ 14:46:13
URL: http://sarrrra.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack, tack tack! ett proffs känner jag mig verkligen inte som :P men det är ju ganska kul när man sätter igång!

2009-02-05 @ 22:53:01
URL: http://sarrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0