Bank och shopping

Publicerat: 2009-02-09 13:31:29
Sitter och funderar.. Hur ska vi gora? Dessa hundproblem. Borde egentligen ga och duscha. Forsokte trana lite tidigare idag, men det var lattare sagt an gjort. Lite trangt for vissa ovningar. Naja. Gill och Hazel ska hjalpa mig att oppna ett bankkonto senare idag och sedan ska dom hjalpa mig att kopa lite klader. Jonathan gav det till mig i julklapp. Att fa shoppa lite. Bad honom att skriva en lista pa vad jag far kopa och det ar nastan sa att man rodnar nar man ser den. Har lovat att jag inte ska fa daligt samvete, men kan inte hjalpa det.

Idag har det regnat hela morgonen. Borjade redan igarkvall. Nu verkar det som att det har slutat. Skont. Kanner mig inte sa sugen pa att vandra runt i regnet. Igar var det soligt och skont. Det var lange sedan jag kande en sol som varmde sa mycket. Sjalvklart tycker alla har att det ar kallt. Mamma har rapporterat om -20°C och massor med sno. Jonathan kopte ett Wii Fit i helgen och vi provade pa det igar. Var riktigt skoj faktiskt. Provade rockringar, slalom och backhoppning. Min Wii Fit alder var 20, vilket ar ganska korrekt faktiskt. Visserligen ett par manader aldre an vad jag ar egentligen men det ar i alla fall battre an Jonathans 40. Nu ska jag grava fram en handduk och hoppa i duschen. Sedan blir det att plugga lite, tills det blir dags att fara.
Kommentarer
Postat av: emelie

hejsan! Tack! är du också en utlands svensk? kramar

2009-02-09 @ 14:38:04
URL: http://frokensundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0