Äntligen!

Publicerat: 2009-02-13 21:28:38

Som ni kanske märker har jag äntligen fixat internet till min dator. Eller rättare sagt så har Gill fixat det. Skönt! Idag har varit en lång dag. Kring halv tio for jag och Ray in till London och lyckades ta oss till Settles Street där mitt möte var inbokat. Trots att vi fick sitta i tre olika väntrum för ett och samma möte så gick det relativt fort. Sedan tog vi bussen till Liverpool Street och började vandra i jakt på jobbagenturer. Hittade ett par stycken men ingen var särskilt positiv. På grund av den financiella krisen så har många med mycket (och lång) arbetserfarenhet fått sparken. Alla jobb kommer i stort sett gå till dom eftersom dom redan har både arbetserfarenhet och kvalifikationer. Lilla jag som inte har varken det ena eller det andra har därför inte dom bästa chanser, men jag ger inte upp. Har i alla fall fått en massa lappar med emailadresser och hemsidor som jag ska undersöka här framöver. Imorgon ska jag fara och se när Jonathan spelar hockey. Sedan ska vi ner till hockeyklubben och sedan fara och handla hem lite gott. Filmkväll kommer det att bli! Har övertalat Jonathan att vi ska se Walk the line som vi köpte förra helgen.



Nu ska jag försöka göra lite historia och sedan ska vi se Gordon Ramsay klockan nio. Ska försöka övertala Jonathan (inte så svårt kanske..) att vi ska se film efter det också. Kan inte få nog av filmer.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0