Another one down ...

Publicerat: 2009-02-01 23:38:46
Så var ännu en dag över. Har fått en massa nyttigt bortgjort, men tyvärr ingenting som har med flytten att göra. Imorgon blir det att sova ut och förhoppningsvis vakna tidigt. Inga alarm, med andra ord. Sedan ska jag ta tag i alla kläder. Rensa undan och dela upp allting i högar. 1) Ta med 2) Skickas ner 3) Lämna kvar och 4) Slänga. Sedan ska hög 1 och 2 ha en andra genomgång. Vad ska tvättas? Sedan är det bara att köra igång tvättmaskinen. Visst låter det spännande? Tyvärr måste det göras det också. Flyttar ju på fredag och har inte gjort någonting. Börjar kanske vara på tiden...?

Jag ringde morfar (pizzan blev tyvärr inställd) och hörde om han skulle med och promenera med hundarna imorgon. Han var på, så jag, morfar, Rocky och Sicko ska ut på långpromenad i skogen. Vädret skulle tydligen vara jättefint också, så det kommer nog bli jättemysigt! Mamma har kameran med sig till Göteborg så det blir tyvärr inga bilder. Nu ska jag hoppa i säng och se The Simpsons. Har alldeles för mycket som rusar runt i huvudet så jag måste se på någonting för att kunna somna. Då har man någonting att koncentrera sig på och kan släppa allting annat. Måste verkligen få sömn om jag ska orka med allt som ska hinnas med innan fredag. Suck! Godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0