Ännu några cravings stillade

Publicerat: 2009-02-18 21:19:06
Ja, så var man några pund fattigare och några saker rikare. Idag blev det 4 grön/vita muggar, 6 st glas och en bricka. Jonathan förklarade att jag måste ha en bricka, vare sig jag vill eller inte, för att alla i familjen har en bricka. Vi hade en liten ceremoni och firade att jag nu officiellt är en tvättäkta medlem av familjen Gray. Nynnade nationalsången och såg högtidlig ut. Vi fick också med oss Rainman (love it!) och en förpackning med Lindor choklad. Jag vet att jag skulle visa vad vi köpte, men jag orkar verkligen inte göra det nu. Gör det imorgon istället. Jonathan är nu och tränar och när han kommer hem ska vi lusläsa IKEA-kataloger likväl som hemsida. Här ska det planeras!
Kommentarer
Postat av: Sara

åh vad fuskigt! här är det typ -25 grader nu. varit skit kallt igår och idag. vad blire för vovve då?

2009-02-19 @ 00:48:35
URL: http://sarrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0