270209

Publicerat: 2009-02-27 11:56:19
Då var det fredag. Blir en riktig slapparfredag för min del. Fast det är det väl alltid i och för sig. Ska strax promenera iväg. Känner att jag behöver lämna huset och filosofera lite för mig själv ett tag. Kolla runt lite i de lokala affärerna och speciellt djuraffären, som alltid. Har ju alltid varit och vandrat runt på hundsidan, men nu blir det att flytta över till andra sidan. Nämligen kattsidan. Vi har nämligen hittat en jättetrevlig (och rolig) uppfödare som ska para två honor snart. Den ena inom drygt två veckor och den andra aningen senare. Hon trodde att chanserna var stora att vi kunde få oss en kisse eller två från dessa kullar. Spännande! Ytterligare en sak ni kan få hålla tummarna för.

I övrigt ska jag försöka plugga lite. Min historiebok luktar så fruktansvärt illa att det alltid börjar vända och vrida sig i magen på mig. Kan inte koncentrera mig och till slut måste jag alltid ge upp. Någon som har en bra lösning på det problemet? Det är inte nådigt, alltså. Sedan blir det nog att se lite DVD. Jonathan köpte The Blue Planet åt mig igår. En helt fantastisk box med massvis av dokumentärer om havet och alla varselser i det gjort av BBC. Dom gör enligt mig de absolut bästa dokumentärerna. Självklart är det Sir David Attenborough som är berättarrösten! Nördig som jag är så älskar jag dokumentärer särskilt om djur och haven. Det är så himla fascinerande! Så vilken box kunde vara bättre för mig? Tack Jon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0