190209

Publicerat: 2009-02-19 12:14:26
Så var ännu en torsdag här. Kan inte fatta att det är torsdag redan. Tiden går så himla fort! Imorgon har jag varit här i  två veckor. Spännande! Någonting som är ännu mer spännande är fotbollen på lördag. Hazel och jag ska gå och se Arsenal - Sunderland. Gud, vad jag längtar! Jag har ju besökt Emirates Stadium förrut och det är en mäktig arena. Kan bara tänka mig hur mäktig den måste vara under matcher. Jag tror ingenting slår engelsk fotboll, stämningen och sångerna. Eftersom jag är kameralös för tillfället, så ska jag få låna Jonathans kamera och jag lovar att ta massor av kort.


Vad är planerna för idag då? Inte särskilt många. Ska börja på historieprojekt #2 så att jag inte tvingas vara ute i sista minuten igen, som jag var i söndags. Trots all stress att bara kladda ner någonting överhuvudtaget och skita i om det var bra eller inte, så blev det tydligen bra ändå. Fick till min stora förvåning VG+ på det arbetet. Man tackar och tar emot. Inte klagar jag! Här näst blir det alltså en jämförelse av hur kungarna styrde på medeltiden och 1600-talet. Visst låter det intressant? Jag vet att ni är avundsjuka...
Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha va kul ;) man kan inte tänka sig att någon uppskattar kylan!

åh en bullis! min mamma och pappa har varit sugen på att ta en sån hur länge som helst så dom ska faktiskt åka och titta på en omplacerings tik nu till veckan!

2009-02-19 @ 12:45:05
URL: http://sarrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0