030209

Publicerat: 2009-02-03 11:17:18
Så har man äntligen lyckas vakna till och bli människa igen. Pappa väckte mig tidigt. Jonathan var i telefon. Han kunde inte fara in till jobbet på grund av snön. Chefen lät alla vara hemma med lön. Jon vad lycklig. Jag var trött. Pratade på en stund och sedan däckade jag i sängen. Igen. Tvingade mig själv att kliva upp och satte mig och åt frukost. Vaniljyoghurt med skivad banan - my favourite! Upptäckte 2 sms från Sara. Vad människan gjorde uppe så pass tidigt är fortfarande ett mysterium. Hon ska i alla fall följa mig och Rocky ut i skogen, så då ska jag ställa henne mot väggen. Kanske man skulle krypa ner i sängen en liten stund till? Den ser otroligt lockande ut ...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0