Handikappad

Publicerat: 2009-04-30 20:11:00
Så var debuten bortgjord. Min paltdebut, vill säga. Lyckat kan jag inte påstå att det var, men det var ätbart. Drygt fyra timmar efter att jag börjat, en nära döden upplevelse med rivjärnet, tre plåster och sammanlagt fyra-fem spruckna, osaltade paltar senare sitter jag i soffan, mätt och insvept i en fleecefilt. Ska strax hoppa i duschen, diska och promenera ner till affären och köpa lite ätbart till Jonathan efter han kommer hem från sin coachning. Vi har en chokladkaka som ska ätas också. Det är våran Valborg. Behöver jag säga att det suger att England inte firar Valborg? Imorgon är det uppe med tuppen som gäller. Börjar jobba tidigare än tidigt och sedan ska vi till Bluewater och sätta sprätt på lönen.



Handikapp
Kommentarer
Postat av: Marita

Aj Aj stakars Anna :) Men det är inte fingrarna du ska riva, bara potatisen.

2009-04-30 @ 22:20:47
Postat av: Sara

AAAH! de e fan vuxenpoäng och göra palt! va fick du för dig!? saknar du oss så mkt;P

Jag är då glad att du håller fast vid norra sveriges mat och att du är på g hem=) jag kommer våldgästa dig! bara så du är förberedd;) lov ya

2009-05-03 @ 23:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0