Fredagkväll

Publicerat: 2009-04-24 21:26:54
Vardagen rullar på. Tankarna står antingen stilla eller rullar på alldeles för snabbt. Tänk att det kan finnas så totalt olika sidor av samma sak. Det är svårt. Det är komplicerat. Det är... livet, antar jag? Nåja. Jobbet går bra. Riktigt stressigt ibland, men det går bra och jag trivs helt okej. Det är ju inte ett särskilt givande jobb, men det duger för nuvarande. Jag blir en erfarenhet rikare som min kloka kusin uttryckte det. Plus att lite pengar är bättre än inga pengar alls. Är ledig imorgon (tack och lov!) men jobbar söndag, måndag, tisdag, onsdag, fredag och söndag. Där mamma! Nu vet du det. Börjar närma sig resan nu. 5-19 maj är jag hemma i Luleå och gör prov och sådant som sagt. Kommer bli en hetsig tid med mycket pluggande, familj att träffa, vänner att träffa och så vidare. Får göra mitt bästa. Sitter (än en gång) hos J's föräldrar. Internet kommer mest troligt att fixas på tisdag. Håller tummarna för att det inte kommer att strula. Nåja, det blir ett kort, tråkigt och konstigt inlägg idag. Ska nog börja fara hem snart tror jag. Slappa i soffan med en film eller så. Låter bra.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0