280409

Publicerat: 2009-04-28 22:49:39
Äntligen är internet fixat och kontakten med omvärlden är numera återtagen. Dagen har varit ganska vardaglig och tråkig. Klev upp kring nio-tiden, duschade, såg lite tv och sedan promenerade jag iväg till bussen. Den var ovanligt sen, men duktiga jag är ute i god tid så det gick bra ändå. Jobbade 14-18 och sedan hämtade Jonathan upp mig och vi åkte hem. Åt cottage pie till middag, dukade undan och sedan har det bara varit kvällsmys. Jonathan målar, städar och stökar i gästrummet för närvarande och har förklarat väldigt tydligt att jag inte får komma in förrän det är helt klart. Kan inte hjälpa att tycka att ibland är det ganska lyxigt att ha en Jonathan närvarande.

Vid den här tiden om en vecka kommer jag att sitta i mitt (gamla) rum i Luleå och gnugga geniknölarna. Hela två veckor blir jag hemma och oj, vad skönt det ska bli! Tyvärr kommer jag missa när lillen kommer hem. Inte roligt alls. Har längtat som en tok efter honom och så kommer jag inte vara här när han kommer. Är inte det typiskt? Nåja, det ska bli skönt att komma hem måste jag säga. Är så himla trött. Jobbet har tendens till att vara riktigt stressigt så det ska bli skönt med lite ledigt. Kan ju passa på att bjuda på några nyare bilder av vår skönhet, medan jag kommer ihåg.





Syskonbus (Topaz spelar död haha)

Med dom bilderna säger jag tack och hej för ikväll. Börjar jobba klockan sju imorgon så det blir att gå upp tiiiiidigt.
Kommentarer
Postat av: marita

Åh vad roligt att få kontakt med er igen. Topaz är en riktigt snygging.

2009-04-29 @ 06:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0