030409

Publicerat: 2009-04-03 16:55:13
Jo, jag lever fortfarande. Tro det eller ej. Kommer att vara utan internet i drygt en månad till, så det kommer att bli sparsamt med uppdateringar. Har inte så mycket att skriva egentligen. Dagarna rullar på och ser ganska så likadana ut allihop. Ikväll ska vi fara en sväng till Bluewater. Vandra omkring lite, äta middag och sedan gå på bio. Imorgon har J bortamatch så då blir jag ensam större delen av dagen. Börjar mest troligt jobba nästa vecka. Och ja, det har tagit jävligt lång tid. Har fått en intervju för ett annat jobb också. Vet inte riktigt om jag vill jobba för The Ministry of Justice. Får se hur jag gör. Intervjun är på onsdag så det beror på om jag jobbar då eller inte. Nåja.. Tänkte bara uppdatera snabbt så att ni vet att jag lever.
Kommentarer
Postat av: batteris

Tack för uppdateringen! :P Lycka till med nya jobbet (om det påbörjas nu?)

2009-04-05 @ 23:50:48
URL: http://batteris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0